Unknown
STREAMYX!!!
Ramai kot yang ada masalah dengan streamys ni, but for me its wallaaa!!! 
very nice and really helpful...
aku subscibe streamyx last three month, there is no problem until now.
up to this three month it is great, tapi biasa la kadang2 ade yang dia menggila jugak kan..
tapi tade la berhari2..just for few hours only.

tapi yang problemnya aku.. dah ada internet ni aku payah sket nak keluar. 
kalau keluar pon keluar kedai makan isi perut.. biasa la orang bujang... 
huhu.. masak karang tak abis...duduk berdua je dengan housemate... 
ermmm memang tak la nak masak, but i love cooking actually. 
and baking too.. 
but what to do.. 

satu lagi kelemahan aku bila ada internet ni... alahai... aku subscribe deals...
MILKADEALS, GROUPON, ILOVEDEALS,DEALMATES dan macam2 la.. 
tergugat la iman aku kat barang2 or services...
nak2 lagi kalau SPA, FACIAL, CAR GROOMING...
huhu bahaya...
aku rasa few pages jugak la kalau aku tulis semua barang or service aku dah pegi...

ok takpe aku dah ada  idea nak tulis for next entri...pasal deals shopaholics!! baru deals kan bukan pegi mall lagi... nak2 kalau pegi MIDVELLY ke IKEA ke, makin menjadi2..kalau lealki baca ni.. dalam otak diorang mesti 
"alahai perempuan"
 kan kan!!


ok 
Roger & Out!!
D
0 Responses