Unknown

Hurrrm.. semua org cakap sakit.. dalam masa seminggu ni aku rasa tak sakit pon.. cuma ada sesetengah gigi yang rasa sengal2 sebaba nak kasi longgar dan gerak..

Semalam aku g jumpe dentis .. sebab masa hari pertama pasang.. malam first tu 1 braces aku tertanggal..yang paling hujung kanan atas..mybe gam dia tak lekat sangat.. so tertangguh sampai semalam baru jumpe dentis..

Sekejap je doc buat. Pastu aku tany doc.. normal ke kalau aku tak rasa sakit.. so dia cakap normal.. sebab gigi aku jenis yang masuk dalam.. so nak kembangkan gigi tak sakit..sapa yang gigi dia jongang ke 5erkeluar ke sket. Nak tolak masuk dalam tu sakit sket

So different case different pain...

Syukur sangat2 tak sakit...cuma nebes kalo nak cabut gigi nanti..lagi satu mungkin jugak sebab aku guna damon system ni.. pressure tak kuat sangat

Seminggu yang aku perasan lepas pakai braces ni.. gigi taring aku gerak.. to the right position... cant wait to see moreeeee!!!!

0 Responses