Unknown
Hari ni akunberia pegi pasar malam Saujana Impian Kajang. Semata-mata nak beli durian crepe kat situ. Yang specialnya diorang buat durian crepe fresh kat situ jugak.
Ni first time aku rasa durian crepe filling dia custard. Biasanya whipped cream. SEDAP. Tu je one word expression. Rasa tak se muak whipped cream. So aku boleh makan banyak.
Diorg buat crepe tu letak dalam bekas sushi. Kalo korang peornah beli sushi kat jusco tu.  Haa.... yang bekas sushi 6 bijik tu.
Harga dia bagi aku murah.. RM5 sebekas..so.. beli 10 bekas pon xralat sebab sedap..
Tadi aku menunggu 30minit jugak. Sebab bnyak order. So adik yang amik order tu cakap.. boleh whatsapp kalau nak order. So xde la menunggu lama sangat.
Diorang pon boleh buat delivery.. tapi aku xingat hari ape.. isnin rabu jumaat ke.. ntah kena confirmkan balik ngan diorang...
So.. kalau korang nak order.. tgk je no tel kat kotak dalam picture tu ...
Labels: edit post
0 Responses