Unknown
Dah lama aku plan nak belajar berenang. Dah tua2 cam ni baru nak belajar berenang.. tapi sekarang ni susah nak cari kelah renang yang perempuan sahaja.
Tapi dalam aku google .. aku jumpe 1 website ni.. website jomrenang. Diorang menawarkan kelas renang untuk wanita di Precint 6 Putrajaya.
Aku macam tertarik..huhuuu.. aku tak tahu berapa orang dalam 1 group wanita tu. Maybe kurang 20 orang kot. Yang penting group tu perempuan je. Kelas setiap ahad jam 8.30 pagi. Rm 250 untuk 8 kali kelas. Sebulan 4 kali. So bulan pertama cuma bayar rm150.. next month lagi rm 100. Kalo nak futher class yang advance.. for next month lagi rm 100 untuk sebulan..
Diorang ade private class jugak.. yang ni tak mampu den... rm 500 for 6 times class. Yang ni private 1 to 1.. class schedule boleh plan dengan instructor. Kalo private class boleh la ikut time kita.
Ade yang 2 orang 1 group rm 600 .. kiranya rm 300 per person.. ade yg group 3 orang 5 orang.. lagi murah la..
Boleh teng picture aku download dari website diorg..
Aku nak kena cekal ni lepas raya.. bulan puasa xde kelas yeee...
Labels: edit post
0 Responses