Unknown

15 Dec 2012
Levain De Pastry

Baking Class untuk basic roti... 
memang best kelas ni sbb aku memang tak pernah jadi buat roti... asik fail je...
rupanya senang jek.. tapi yang paling penting ialah MIXER..kalau setakat hand mixer 200Watt cam aku punya tu memang kirim salam la...


few pictures from the baking class...

cuma guna some basic items only... memang senang resepi sifu ni...



sapa2 nak cuba resepi ni... kat tengah tu ada resepi.. selamat mencuba ya!!
Neway nanti aku buat satu entry untuk resepi bun dan tart ni.. kena cari kat mana letak resepi ni...

next weeknya aku ikut kelas tart plak
kelas ni xbest sangat mybe sebab aku lebih suke baking roti kot...


tart dia not bad laa...


wahh dah settel basic... then today and tomorrow i will attending advance baking class..huhu tak sabar jam 1500 hrs nanti!!!

see u there for those whom taking the class!!!

ok.. Roge & Out!!
D
Labels: edit post
0 Responses