Unknown

Drama ni boleh dikategori BEST la jugak.. macam biasa Ziela Jalil memang tak mengecewakan.

Tapi nasib baik bukan Keith Foo yang jadi 1st hero. Sebab aku bukan peminat tegar dia. Tapi best gak dia berlakon sengal2.. jadi sotong ni.. fresh sket.. kalu Keith Foo bawak watak jahat aku rasa.. aku boleh minat dia kot. Cam Syazwan Zulkifly or Sharnaaz Ahmad tu... power dalam kelas mereka yang tersendiri..

Syukri Yahya .. the best.. cuma dia ni memang suka "sengih" kan. Aku rasa dia kena kurangkan "sengih" dia tu and start smile.

Tapi "sengih" dia tu buat penonton Malaysia cair.. heheh.. me too..

Glad they choose Syukri Yahya cos he totally good in acting.. so do Fathia Latiff.. 1 of best actress in Malaysia.

Syukri Yahya boleh pergi jauh. Im proud that he use his real name instead the fake name like others do.

In 3 years he will be the BESt actor here. INSHA ALLAH..

About the drama.. quit good.. but little stupid. Not really stupid but ignorant?

Firstly im noticed bila Dewi Yusra jumpe kawan doctor dia then tanye pasal buat baby? What the...
Tapi maybe script writer dia nak bagi tau Dewi Yusra ni totally out dar landasan agama.. sebab everytime she say about God.. bukan Allah tapi Tuhan...

So maybe i can erase badd feeling bout this drama.. coz ia tak seteruk Cinta Ibadah. Yang sangat tak masuk akal...

Then aku still akan continue tengok drama nih

Download Dia Isteri Luar Biasa disini

0 Responses