Unknown

Ni lagi satu drama psiko. Psico yang sweet.
Lakonan Hyun Bin sebagai Goo Seo Jin yang mengalami masalah split personality. Goo Seo Jin seorg yang sangat dingin, agak slow sket , penakut pon ada. Tapi dia adalah seorang CEO Wonderlands yang sangat berdedikasi.

Setiap kali aku tgk cerita mental ni.. diorg akan selitkan kenapa orang tu boleh jadi split personality. Setiap pesakit ada sejarah masing2.

So, bagi Goo Seo Jin kembar personaliti dia adalah Robin. Yang sangat sweet, fun, sukakan cabaran, suka main main. So sangat contra denga Goo Seo Jin.

Jang Ha Na adalah heroin dalam cerita ni. Dia adalah Master Circus kat Wonderland. Dia dan Goo Seo Jin selalu tidak bersependapat. Goo Seo Jin nak tutup Circus kerana ada kemalangan berlaku di Wonderland. Tapi dihalang oleh Jang Ha Na.

Pada satu malam , Jang Ha Na hampir dihempap lampu cinderlier di karangan Wonderlan. Bersaksikan Goo Seo Jin. Namun Goo Seo Jin tidak mampu berbuat apa2 kerana terpaku dan ketakutan. Pada malam itulah Robin muncun. Jasad yang sama tapi personality yang berlainan.

Jang Ha Na keliru bila melihat Robin. Dia mrnyangka Robin adalah kembar kepada Goo Seo Jin. Dan sekali lagi Robin jatuh hati pada Jang Ha Na.. tapi dia hanya muncul pada waktu malam. Selepas Goo Seo Jin tidur. Itulah masa dia bermula jam 12 tengahh malam.

Drama ni tak banyak tempat.. cuma berkisar di wonderland dan rumah Goo Seo Jin.. ada tempat lain pon hospital je.

Best jugak cerita ni.

Tapi aku boleh kasi rank dari segi story plotcm kat bawah ni
1. Kill Me Heal Me
2. Its Ok Thats Love
3. Hyde Jekyll and I

Tapi dari segi overall aku kasi Its ok That Love the best. Sbb cerita dia tak bertumpu kat 1 tempat je.. colorfull, bright.. kalo korang tengah sedih.. better tengok drama Its ok Thats Love. Boleh kembalikan mood happy korang.

Kalo korang tengah stess then tengok Kill Me Heal Me.. nak2 bila part yang Ahn Yo Na tu.. hilang stress...

Ok... sila kan tengok gambar2 dalam cerita ni..

BTW.. kalau nak download sila ke sini

Hyde Jekyll and I Eng Sub

Labels: edit post
0 Responses