Unknown

Setiap kali aku tengok catalogue Ikea mula lah aku berangan.. Dari segi Design Ikea memang top .. kadang2 lepas opis hour.. aku malas nak menempuh jem Mrr2 then .. aku straight to Ikea..

Berangan tahap langit la lepas tengok Desigb Ikea ni.

Rasa macam nak demolish je Kitchen aku ni.. tapi Baru 3 tahun. Sayang pulak.

Aku siap snap shot lagi catalogue Ikea. Just nak share. Actually dapur kat Malaysia ni.. nak nak yang rumah terrace nowadays ni.. cam rumah aku la. Dapur nya kecik. So bujetnya pon xde la besar sangat.. below 10k dah dapat yang best.

Kat Ikea yang below 2k pon ada tapi.. serious basic KC je la. At least la.. untuk yang baru beli rumah.. nak masuk rumah ni.. rm10k tu simpan untuk dapur.

Sebab nanti nak beli sink tap fridge oven hob and hood. Bukan senang nak masuk rumah.

For me kalo takde meja makan dulu pon takpe.. kichen kena lengkap dulu. Sofa xde pon xpe.hehe

So meh aku share few pic and harga budget dari Ikea. Harga ni pon xkira lagi kalo ade promotion.  ..

Ok.. enjoy..

0 Responses