Unknown

Sekarang ni aku tengah gila balik tengok cerita korea... satu benda pasal cerita korea yang aku suka ialah story plot diorang.

Setiap drama aku perasan bukan hanya berkisar tentang cinta... cinta tu yang paling last skali diorang kaitkan.. kebanyakan berkisar tentang kerja.
Aku rasa ada 3 cerita yang aku tengok berkisar tentang psikology. Kill Me Heal Me, Hyde Jekyll and I dan Its Ok Thats Love.

Ketiga2 cerita ni aku suka. Masing2 ada kelebihan.

Next entry nanti aku brief pasal the other 2. Now for Kill Me Heal Me.

Berkisar tentang Cha Do Hyun yang ada split persenality. Bukan hanya split tapi multiple personality. Ada 7 kesemuanya. Oh Ri Jin pulak dia punya secret doktor yang merawat dia. Kena bertugak 24/7 sebab nanti personality yang lain menghuru harakan hidup Cha Do Hyun.

Cha Do Hyun ni seorang pewaris yang kaya. Personaliti dia .. sentiasa cool, berkarisma dan sangat berkaliber.
Tapi yang 7 personality tu sgt contra dengan dia.

Jom kita dekati 7 Personality itu.

1. SHIN SE GI
-seorang yang agressive. Suka bergaduh. Dia yang mula2 jumpa Oh Ri Jin and fall for her. Dia memang fall in love gila la kat Oh Ri Jin.

2. PERRY PARK
-watak seorg bapak2.. yang suka buat bom tangan. Konon nak selamatkan orang.

3. AHN YO SUB
- budak lelaki yang berumur 17 tahun. Yang sangat obses untuk bunuh diri. So Oh Ri Jin memang aware dengan budak ni.. takut dia bunuh diri maka Cha Do Hyun jugak akan mati.

4. AHN YONA
- ni kembar perempuan Ahn Yo Sub. Paling memeningkan. Bayangkan Cha do Hyun tu seorng lelaki.. kalau dia bertukar jadi Ahn Yo Na memang huru hara. Si Yo Na ni suka kejar2 idol KPOP.
Tapi aku paling suka watak ni.hehehe.

5. NANA
- actually Nana ni mistery sket.
6. CHA DO HYUN MASA KECIL
- yang ni selalu pair dengan Nana.
7. MR.X
-last personality yang timbul.dia ni macam ahli dilat mata..

Aku memanh recommend cerita ni. So kalau ade yang nak download atau streaming online boleh terus ke sini:
DOWNLOAD OR STREAMING

KILL ME HEAL ME with Eng sub

0 Responses