Unknown

Sekarang ni nak kahwin pon mahal kan.
Aku ingat dulu tahun 2010 kakak aku kawen guna set budget.. Rm 1000 je pelamin dan set gubahan hantaran plus 3 pasang baju lelaki dan perempuan dan stup bilik pengantin. Gubahan hantaran tu untuk belah perempuan je.. tp yg ni betul2 budget.. ni aku cerita nye kat Kelantan.

Tapi mase tu paling mahal set pon rm 4000.
Tu pon yang grand gile la..

Tp sekarang lagi mahal. Ni adik aku nak kwen. So set pelamin plus hantaran plus set bilik pengantin. RM 3500.. bagi yang luar Kelantan maybe rase murah kot.

Pelamin dia simple tapi memang cantik. Ni kira set basic la.. bilik pengantin simple je.. dia letak langsir je .. tu pon tak full.. kalo dulu masa kakak aku.. dia siap kasi cadar pengantin.

Tapi aku puji la.. pelamin tu simple tapi memang cantik.. lagi pon kitorang jenis kat sini memang tak sanding.. pelamin tu untuk amik gambar je..

Hantaran belum siap lagi....so nanti aku update.. lawa ke idok...

Silakan tengok pic pelamin yang simple n cantik.. background lighting tu boleh tukar2 kaler

0 Responses