Unknown

Running Man memang menghiburkan.. kadang2 hilang stress .. kiranya macam pengubat stress gitu.

Kat rumah aku takde Astro full. Aku guna Astro Njoi je. Sebab memang takde masa sgt nak tgk. Kecuali weekend dan malam weekdays je. Ape la sangat ada kat Njoi tu. Cula Tv 1, tv2, tv3 , ntv7, 8tv, prima Oasis.. cukup lah...tu pon tak sempat nak tengok.

Dulu layan Running Man kat Tv 2 je .. setiap Ahad.
Tapi sejak tau website yang boleh tgk onlin Running Man ni.. sume layan online streaming je.. kalo rajin aku download..

Biasanya direct streaming je. Connect laptop dgn tv guna hdmi cable.. tgk puas2.. resolution pon bagus.

Aku biasa tgk dekat Kshowonline.

Kat sini direct ke Running Man.

Aku biasa download guna Firefox. Macam mana?

Senang je install Dwhelper.. fungsi dia mcm apps untuk download thru firefox. Senang kan...

Watch and download Latest 2015 Running Man Here

Labels: edit post
0 Responses