Unknown

Drama ni aku agak suka.. mungkin sebab barisan pekaon yang agak bagus? Credit to Syazwan Zulkifly, Azhan Rani, Zamarul Hisham dan Sherry Merlis. Aku rasa 4 pelakon ni yang memantapkan lagi cerita ni.

Walaupon highlight drama ni more to Shah Jazle dan Amira Rosly.. tapi aku rasa highlight patut kat Sherry Merlis. Sebab dia yang kepala jahat dalam drama ni..

Overall aku rasa xbanyak la bad comments tuk drama ni coz diorang play cast pon bersahaja dan macam real.

Aku rasa nowadays Syazwan Zulkifly agak menonjol.. even not play as a hero tapi kebanyakan watak jahat dia pegang.. and most of them memang menjadi.

Syazwan Zulkifly dan Azhan Rani.. memang best kalau bawaknwatak jahat. Tapi Azhan Rani tu watak ape je.. semua menjadi..

Okey sapa yang nak download Drama Bidadari ni disini ye..

Labels: edit post
0 Responses